26 September 2010

Coconut biscuits - from my first cook book


This recipe is more than 30 years old, and I still bake these biscuits at least once a year (Christmas/New Year). Easy and delightful!
Added on 4/11/10 - I feel I had to explain about this recipe...
My parents got visitors visa for Australia in 1997... They brought some of my personal things/belongings with them. One of them was this recipe book, which I started writing at the age of 10-12. So, it survived civil war in Bosnia,...It traveled 20 000 km,...and it's still in use. It has no price!

Ingredients:
250 g butter, softened
6 tbs caster sugar
2 egg whites, lightly beaten
200 g coconut, grated
300 g plain flour
Some icing sugar for dusting

Method:
Beat butter, sugar and egg whites until incorporated, add coconut and flour and make a soft dough. Let it rest for 20 minutes, then roll 1 tbs of dough in your palms, forming crescents. Bake 10-15 minutes on 160*C. Dust with icing sugar.
These can last up to 6 weeks in a cool, dry spot.





Kokos kiflice iz moje prve zbirke recepata

Kada su moji roditelji dobili vizu da me posjete u Australiji (1997), donijeli su mnogo mojih osobnih stvarcica koje sam voljela. Ipak najdraza mi je bila ova sveska - moja prva zbirka recepata koje sam pocela skupljati sa svojih 12-13 godina. Eto ta sveska, koja prezivi i rat, pa prevali 20 000 km da se ponovo nadje samnom, jos uvijek sluzi svojoj svrsi. Da nabrojim nekoliko naslova iz tog vremena (1980)..'Napoleonova torta, Coca-cola kocke, Semafori, Plazma torta, Salama, Kucni prijatelj, Medenjaci'... Kokos kiflice su jedan od najdrazih i jos uvijek pozeljnih "tridesetogodisnjaka".

Potrebno:
250 gr putera, omeksalog
6 kasika secera
2 bjelanca, lagano umucena
200 gr koksa
300 gr brasna
malo secera u prahu
Priprema:
Izradite puter sa secerom i bjelancima.
Dodajte kokos i brasno, umijesite tijesto.
Nakon 20-ak minuta odmora, pravite male kuglice, koje cete izmedju dlanova oblikovati u valjke koje malo savijete (kao polumjesece).
Pecite na niskoj temperaturi (160*C) 10-15 min, da ostanu ‘blijede’.
Uvaljajte u prah secer – spremno za sluzenje!
Ove kokos kiflice mogu trajati do 6 sedmica .

9 comments:

  1. Ta sveska nema cenu! Jasna, sledeći put slikaj strnu sa receptom da imaš i na netu. Volim kokos kiflice, tako jednostavne, a super su!
    ps ja i dalje prepisujem moje recepte u svesku!

    ReplyDelete
  2. Joooooooj, kakva divna sveska! Obavezno napravi jos koji recept iz nje (i objavi)!!!! Kokos kiflice su jedne od prvih koje sam u zivotu pravila:)

    ReplyDelete
  3. Tacno se sjecam ovih sveski (narandzaste i zelene), svake godine na pocetku skolske godine smo kupovali sveske i okvirove za njih.

    ReplyDelete
  4. Hello!! Thanks for your comment on my blog today!! These cookies look lovely, and easy to make!! Cheers.

    ReplyDelete
  5. Kiflice su sjajne i ja imam ovaj recept i rado ga koristi:))

    ReplyDelete
  6. Morala sam komentarisati...Samo sliku kad sam vidjela bez opisa vratila me u djetinjstvo i one neprocjenjive dane koje sam provodila s tobom kad god si pravila kolace....pusa

    ReplyDelete
  7. Ooooo, Nina - suze si mi natjerala na oci! Ovakvi komentari su samo cijena vise za sve one trenutke provedene sa dragim osobama ...Pogotovu kad shvatish da si kao 'starija' osoba ostavila utisak i sjecanja za mladje - NEPROCJENJIVO! Hvala draga!

    ReplyDelete
  8. Love the story of your cookbook! What a treasure. Your cookies look delicious, and I bet they are melt in your mouth goodness:)

    ReplyDelete
  9. Ovo je jedan od onih recepata koje je mama povjerila meni na pravljenje jos jako, jako davno. I bas kao kod tebe, ni jedan Bozic nije mogao proci bez njih.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...