12 July 2011

'Canned' Bread


...or, how to make perfectly shaped bread for canapes / open sandwiches.
This is my favorite everyday bread recipe.

Ingredients:
1,5 cup white flour
1,5 cup stone ground wholemeal flour
1,5 cup rye flour
2 teas salt
2 tbs molasses or honey
3 tbs olive oil
2 teas yeast
1 tbs cocoa (optional)
Spices are optional -
1 teas each cumin, fennel, and coriander seeds
1 tbs caraway seeds
3 tall cans, greased
Method:
Place all ingredients into a bread making machine and program it for dough, or do it by hand - Start the yeast in a little warm water mixed with a teas of flour; Add the rest of ingredients and make a soft pliable dough. Knead for 5-10 minutes. Let it double (covered) in a warm spot. Divide dough into 3, shape balls and press them into cans. Let it rest for 45 min, then bake for 30 min at 180*C. Take them out and cool on a rack.



'Konzervirani' Hljeb / Kruh
...ili kako oblikovati perfektan hljeb za otvorene sendvice / zalogaje
Ovo je moj najdrazi recept za svakodnevni hljeb.

Potrebno:
1,5 solja bijelog brasna
1,5 solja brasna od punog zrna, veoma sitno mljevenog (pod kamenom)
1,5 solja razanog brasna
2 k soli
2 K molase ili meda
3 K maslinovog ulja
2 k suhog kvasca
1 K kakaa (po zelji)
Zacini ako zelite -
1 k kima, fenela,i korijander sjemena
1 K 'Caraway' sjemena (izgleda kao sjeme kima ali je blaze)
3 visoke konzerve, nauljene/ namascene
Nacin:
Umijesite tijesto pomocu masine za hljeb / kruh, ili to ucinite rucno - Aktivirajte kvasac sa malo tople vode i brasna; dodajte ostale sastojke i umijesite mekano tijesto. Ostavite na toplom mjestu da nadodje. Zatim podijelite tijesto, oblikujte u 3 kugle. Ubacite u konzerve (
 trebate imati pola konzerve slobodno za nadolazenje) i ostavite na toplom mjestu oko 45 min. Ukljucite rernu na 180*C i pecite oko pola sata. Ispeceno izvadite i ostavite hladiti na resetki.

12 comments:

  1. Čula sam za pečenje hleba u sajsijama za cveće ali u konzervama, e to mi je novo. Genijalna ideja Jasna!

    ReplyDelete
  2. Sjajna ideja i odličan hleb!!

    ReplyDelete
  3. Ovo apsolutno moram da probam(ode da vrati konzerve paradajza iz zadnjeg recepta):)Koja odlicna ideja za recycling i korisna zuto.Hleb izgleda fantasticno kao i kanapes:)

    ReplyDelete
  4. ideja je i više nego odlična, pamtim za buduće potrebe

    ReplyDelete
  5. Ne mogu vjerovati kako savršeno okruglo izgleda kruh. Još nisam čula da ga je moguće peći u konzervi. A tanjur s kanapeima je primaljiv!

    ReplyDelete
  6. Dobra fora, dobijes savrseni oblik! Ja sam citala recept za kolac iz tegle, ali se nisam odvazila da ga i napravim...mozda pocnem sa tvojim hljebom iz konzerve;)!

    ReplyDelete
  7. Jeste savršen, bravo Jasnić! Divni su ti ovi zalogajčići

    ReplyDelete
  8. Kako je ovo zanimljivo ! odlična ideja i nisam se sa ovakvim pečenjem kruha još susretala. pekla sam kruh u tegli za cbijeće, ali nije mi baš najbolje uspio, pokušati ću ponovno, a onda ću odmah jedan ubaciti i u konzervu. Krasne kanapeiće si napravila !

    ReplyDelete
  9. Draga Jasna, ovo je odlicna ideja s pecenjem kruha u konzervi. Cula sam i ja za tegle, ali za konzerve nisam! Sendvicici su prekrasni!

    ReplyDelete
  10. Probala sam original hljeb iz konzerve i moram reci da je jako los:(
    tvoja ideja mi se dopada jer pravis tijesto koje volis !!!!

    ReplyDelete
  11. Fantastično izgleda. Čim dođem do neke konzerve, pravim. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...