22 July 2011

Lemon Curd Filled Biscuits


It's raining today in my town. I love peaceful Fridays, when everyone is home, gathered around kitchen talking about highlights of the week and deciding on what to bake for weekend. Rhythmical patting of the rain adds it's charming part to this atmosphere. Idea came from my older son (17), who remembered these shortbreads I made once 10 years ago. (Edvin is diagnosed with mild autism; he has incredible memory. If I want to mark someones birthday, I tell him the date instead of writing into a calendar. Every now and then, when is someones birthday, we have an announcement "Today's .... (name) birthday.") The list in his memory is always expanding, and never disapoint.

Ingredients:
2 cups plain flour
1/3 cup icing sugar
1/4 cup rice flour
200 g soft butter
1 egg
a bit of lemon zest
Lemon Curd for filling
Method:
Preheat oven to 160-170*C. Prepare baking sheet; cover with silicon paper.
Make a smooth dough out of all the ingredients (use food processor or knead by hand).
Take 1/2 tbs of dough and make small balls (or 1 tbs if you like larger biscuits).
Place them onto baking sheet, then press each ball with any suitable device to form a hole (chopstick, wooden pencil...in my case skewer for Kebab).
Bake for 15 min, or until very lightly golden.
Let it cool, then place some lemon curd into a plastic bag, cut small corner and squeeze into the holes. Dust with icing sugar (optional).
NEXT POST how to make LEMON CURD





Prhki keksici filovani 'Zgusnutim' Limunom (Lemon Curd)

Danas pada kisa u mome gradicu i svojim romorom doprinosi atmosferi petka popodne.
Volim ta popodneva kada se svi okupimo u kuhinji, pricamo o dogadjajima protekle sedmice i predlazemo sta da pravimo za vikend. Ideja je dosla od mog starijeg sina
(17), koji se sjetio ovih kolacica koje sam pravila prije nekih 10 godina. Edvinu je dijagnosticiran blagi autizam; ima nevjerovatnu memoriju. Kada zelim da zapamtim neciji rodjendan, samo njemu kazem ime i datum, umjesto da zapisujem u kalendar. Svako malo, on izjavi "Danas je .... (ime) rodjendan". I tako svake godine, sa listom imena u njegovoj memoriji koja se uvijek siri i nikad ne zakaze.

Potrebno:
2 solje brasna
1/3 solje secera u prahu
1/4 solje rizinog brasna
200 gr putera, omekshalog
1 jaje
malo ribane korice limuna
'Zgusnuti' Limun za punjenje
Nacin:
Ukljucite rernu na 170-180*C, pripremite pleh za pecenje i oblozite ga papirom.
Umijesite tijesto od svih sastojaka, bilo rucno ili uz pomoc sjeckalice.
Uzimajte po 1/2 K od tijesta, oblikujte kuglice i stavljajte na pleh. (ukoliko volite vece kekse pravite kuglice od 1 K tijesta)
Svaku kuglicu nabodite sa necim prikladanim (drvena olovka, ili slicno)i stavite peci 15-ak minuta. Kada izvadite iz rerne, prohladite ih i onda punite zgusnutim limunom (koji stavite u manju kesu sa odsjecenim vrhom). Pozelji kekse mozete posuti secerom u prahu.
SLJEDECI POST kako napraviti ZGUSNUTI LIMUN (LEMON CURD)


13 comments:

  1. Ja pravim lemon curd i on je zaista divan u kolacima.Kako su slatki ovi tvoji:)

    ReplyDelete
  2. Obožavam citruse u svim varijantama i uvjerena sam da bi mi se dopali i ovi kolačići. A osim toga mi je pogled na njih, donio jednu ideju! :)

    ReplyDelete
  3. Edvin se lepo setio maminih kolača, a sigurno da nisu bili posebni on ih ne bih prizvao. Deca su čudo, a posebno majke koje umeju da ispune njihove želje. Da li je Edvin bio na putu sa tobom u Barseloni ili je to mlađi sin?
    Lemon curd u ovako finim keksima mora da je divan.

    ReplyDelete
  4. Baš je lipo čuti da se obitelj ovako druži.. Ja se nadam da će i moja biti tako bliska jednog dana :)

    ReplyDelete
  5. Hvala svima...
    @ Tadeja - i ja volim kad me neciji post dovede do nove ideje!
    @Jelena
    Vedo (kako ga zovemo ...Edvin Vedar - pravo ime...kasnije cu objasniti zasto ima 2 imena...tatin sin - muzicar) nije bio na putovanju samnom. To je bio Vigor, mladji sin (14) koji je zaljubljenik istih (vizuelnih)stvari ako mama.
    (interesantno kako mame postanu govorljive kada je pitanje o njihovoj djeci!? ;-) )

    ReplyDelete
  6. @ Marina
    A ja volim cuti ono 'LIPO'...
    moja 'cimerica' je tako govorila, a i prodavacica u jednoj specijalizovanoj prodavnici danas mi je to isto rekla...Pa me bas podsjeti na neke drage momente!
    'Hvala lipo' na tome

    ReplyDelete
  7. I ja mislim da su odlični i što mi je još važno je da ih bude puno: Nešto slično sam pravila ali ja stavljam marmeladu. Kada prođu vrućine trebalo bi se i ovako probati!

    ReplyDelete
  8. Joj ovi kolacici su super (vidim da je neko vec pojeo jedan:))!!!

    ReplyDelete
  9. Tebi ne treba podsetnik:) Pozdrav za Veda!
    Odlični su ti ovi keksići. Lemon curd obozavam. Cekam recept za taj tvoj zgusnuti:))))

    ReplyDelete
  10. Kolačići su super i lemon curd se ovdje sigurno super uklopio. Češće sam nailazila na ovakve kolačiće punjene marmeladom, vjerovatno zato jer je ovdje nekako pristupačnija.
    Zanimljiva je Edvinova memorija, pogotovo mi je zanimljivo kako se sjetio keksića od prije 10 godina. Još jedan dokaz koliko su odlični !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...