30 November 2011

Charlotte Louise


This a delightful recipe, both quick and easy to make. Great for chocoholics!!!

Ingredients:
12 sponge fingers biscuit (I used 15)
1 cup water
2 tbs sugar
2 tbs Grand Marnier (or rum)
Filling-
1 teas gelatin
2 tbs water
250 g dark chocolate, melted
50 g butter, melted
2 teas grated orange zest
2 X 300 ml thickened cream
2 tbs icing sugar
Cocoa for dusting
Fruit of forest for serving (optional)
Method:
Line a charlotte mould (7 cups capacity) with glad wrap. Mix water sugar and liquor until sugar melted. Dip each biscuit into this and line sides of the mould.
Filling-
sprinkle gelatin over 2 tbs water in cup, stand in small pan of simmering water; stir until dissolved. Combine chocolate, butter, zest and gelatin in a bowl. Beat cream with icing sugar until soft peaks form, fold into chocolate.
Pour filling into mould. Refrigerate for 3 hours, before taking out of mould (upside-down) and dusting with cocoa.
Note: because I had a wide mould, my filling didn't come to the end of biscuits, so I had to bent biscuits inside in order to make it even with filling.

Šarlota Luiz

Jednostavno i brzo za napraviti; sasvim oduševljavajuće - pogotovu za čokoholičare!!!

Potrebno:
12 bisvitnih prutica (kao za tiramisu)15 je meni trebalo
1 solja vode
2 K secera
2 K likera narandze (ili rum)
Fil-
1 k zelatine
2 K vode
250 gr tamne cokolade, otopljene
50 gr maslaca, otopljenog
2 k ribane korice narandze
2 X 300 ml slatkog vrhnja
2 K secera u prahu
kakao za posuti
jagodicasto voce za servirati (po zelji)
Nacin:
Sa providnom folijom oblozite kalup zapremine 1,75 L. Pomijesajte vodu sa secerom i rumom. Umacite biskvitne kekse i slazite okolo zidova kalupa.
Fil-
U solji sa 2 K vode pospite zelatin, stavite u manj posudu sa vodom i zagrijavajte mijesajuci dok se zelatin ne otopi. Ovo pomijesajte sa cokoladom, maslacem i koricom narandze. Umutite vrhnje sa secerom , pa sve sjedinite sa cokoladnom masom. Uspit u pripremljeni kalup. Fil treba da dodje do vrha keksa. Meni se to nije dogodilo (15 keksa) pa sam vrhove podvinula prema unutrasnjosti, kako bi bili u istom nivou sa filom. Rashladite najmanje 3 sata prije okretanja Sarlote na posluzavnik i posipanja sa kakaom.

16 comments:

  1. dusu dalo za zasladiti i rashladiti se na ovim vrucinama !!!

    ReplyDelete
  2. Wow, divna je i meni se bas dopada ovo sa podvijenim vrhom, izgleda drugacije od onoga kako sam vec navikla, volim te detalje koji prave razliku... bas je lepa. Pozdrav

    ReplyDelete
  3. Ясна,изглежда превъзходно!
    Взимам си парченце за кафето!
    Прегръдки!

    ReplyDelete
  4. Mislim da bi ovo uspjelo i bez želatine, jako mi se sviđa kako izgledom tako i kombinacijom namirnica.

    ReplyDelete
  5. Uh, obozavam Sarlota tortu! Jako dugo ju nismo pravili, a taaaako je dobra! :)

    ReplyDelete
  6. Divno izgleda, prava čokolodna bomba!
    Pozdrav:)

    ReplyDelete
  7. Divna je. U prvi mah sam pomislila da se radi o onoj šarloti koja je na kutiji piškota koja ide u zamrzivač. Ovo mi se jako dopada.

    ReplyDelete
  8. Divna šarlota volim ih jako em su jako lijepe i jako se brzo naprave.

    ReplyDelete
  9. You do have a talent to come up with such lovely recipes; I am beyond impress.
    Rita

    ReplyDelete
  10. Prekrasna šarlotica!!!!
    I šta sad ja da radim,zazubice rastu li ga rastu.
    Odoh do kredence, čini mi se da bi trebalo biti malo keksa....

    ReplyDelete
  11. Ova šarlota je odlična ! Sviđaju mi se sastojci (možda bi zbilja išla i bez želatine) , a izgleda prekrasno . Za uživati !!

    ReplyDelete
  12. Hi Jasna, your CL cake looks so pretty, must be delicious, i like the way the sponge fingers turn out- kind of pretty attractive..
    i lost all that i bookmarked earlier on your recipes, when they reformat my computer...
    need time to go through your blog again, may be next year..still busy, have a nice day.

    ReplyDelete
  13. Another delight, this was made for me, I love chocolate.
    Is perfect my friend:)))

    ReplyDelete
  14. Baš mi se sviđa. Stvrdne li se ta krema s ovom količinom želatine? ja volim čvrstu kremu kao tzv. parfe krema, ja bih stvaila više želatine.

    ReplyDelete
  15. @ Sanela
    Obzirom da se drzi u frizideru, bude poprilicno cvrsta. Mislim da je zelatina onako 'reda radi' stavljena, da osigura kompaktnost...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...